Toalettpappersmagasin

MidnightSoul

Trådstartare
Vad finns det för andra ord? Är ute efter en men söker jag efter toalettpappersmagasin så får jag inte upp så många och söker jag på toalettrullehållare får jag bara upp sådana där man hänger dom en och en för användning.

När jag läste toalettpappersmagasin så trodde jag det var något annat du var ute efter. Dvs magasin att läsa på toaletten
Jag kom ihåg att det för typ tjugo är sedan fanns små böcker som hette Dassboken och som innehöll dåliga historier och låg humor
Kan förstå att det lät så, men det är vad ikea har döpt sin till.
Det jag är ute efter ser ut så här:
grundtal-toalettpappersmagasin__0101414_PE245254_S4.JPG

fast jag är ute efter en annan modell.

Vi, som levt "alldeles för länge" utan hållare till toarullen (den står på elementet - vattenburet - bredvid toan...) siktar på att köpa en sån här:
16APPO94KD_88496711_Front.jpg

Smart! Min håller sitter bredvid vattentanken till toaletten dvs jag får vrida mig åt höger för att få tag på toapappret så just nu ligger det på golvet i en korg.

En sådan är ju mycket bättre att ha!

Liknande trådar

Samhälle Ponera att en person försvinner i området där du bor. Kan du tänka dig att hjälpa till att söka efter personen ? Jag tänker organiserade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 652
Senast: co-SMAD4
·
Kropp & Själ En väninna till mig, tyvärr avliden, tog någon vanlig värktablett när hon var utomlands och blev jättedålig, hamnade i koma. Det visade...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 916
Senast: Marvin
·
Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
468
Senast: miumiu
·
Kultur Hej Jag letar efter en hästbok om en tjej som flyttar ut till en gård. Det handlar mycket om att hon rider ut i skogen och det är...
Svar
0
· Visningar
303
Senast: Islaend
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Träning och hälsa del 12
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur