Toalettpapper

Santos

Trådstartare
Spännande ämne eller hur? Men vilket toalettpapper torkar bäst?
Är Leni ett bra märke? Klubben har börjat sälja det och jag funderar på att köpa.

Jag köper storbal på Granngården. ..kan det heta Katrin?

Har svårt för de där tjocka präglade kritvita, av nån aledning.

Den där med fåret sägs ju kunna torka upp en hel sjö så den verkar ju suga.

Eller den med ekorren. Suger bra.

Leni är mer lent kanske?
Jag köper Serla, Svanenmärkt och lagom våtstyrka

Jag köper också Serla (för det är det med ekorren eller hur?). Lagom mjukt, lagom tjockt och bra pris. Visst det finns billigare, men de är sämre och blir dyrare i längden istället.

Jag vet inte ens om vad jag köper. Eldorado tror jag den heter, i storpack.
Behöver inte vara överdrivet lent eller fina mönster, ska ju ändå bara spola ner det sen :cool:

• Gilla
Reactions: Sel
Som född smålänning köper man - på papperet - kostnadseffektiva produkter. Som inte alltid uppskattas av alla. Mjuk och mönster tror jag hamnar på ”lyx” och priset hamnar på jajemän.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 116
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Visst finns här en del menskoppsanvändare? Har ni några värdefulla tips för en "nybörjare"? Jag undrar främst kring hur man väljer...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 546
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
703
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar