Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj. Här var det en tops som skulle få lite på sig, sen ner i provrör och lämnas däri.Jag har blivit om bedde lämna avföringsprov. Har hittills vägrat.
De har försett mig med ett urinprovsrör som jag skulle trycka ner avföring i. Bara tanken på att fånga upp bajs och sedan försöka trycka ner det i ett minimalt provrör får mig att klökas.
Eller hur Men å andra sidan, det ÄR ju inte en skitkul sysselsättning liksom.Jösses ni behandlar er skit som om det vore värre än radioaktivt avfall...
Det kommer ifrån er egen kropp, visst det kan lukta som f-n men mer än det är det ju inte.
I övrigt har du fått massor med bra tips på hur du ska samla "in" det ... =)
Jösses ni behandlar er skit som om det vore värre än radioaktivt avfall...
Det kommer ifrån er egen kropp, visst det kan lukta som f-n men mer än det är det ju inte.
I övrigt har du fått massor med bra tips på hur du ska samla "in" det ... =)
Eller hur Men å andra sidan, det ÄR ju inte en skitkul sysselsättning liksom.
Min mage har alltid varit IBSaktig, och jag har sluppit vara hård i magen alls. Tills jag gjorde gastric sleeve operation. då blev min mage plötsligt normal, men OTROLIGT känslig för om jag råkar dricka minsta lilla för lite, då blir jag hård. Kan ju säga så här... jag har hellre min IBS mage än är hård i magen. Helt ärligt! Så jag förstår dig absolut, och har också laxermedel hemma....Åter TMI (värre än trådstart)
Att bli VÄLDIGT hård i magen å att det "fastnar innan" hålet och packar ihop sej där är INTE KUL !!!
Då blir det in å gräva ut skiten (bildligt talat) för att få ut den, å betänk då att hålet fortfarande inte är ett "stort" hål...
Numer finns laxermedel hemma.... Det vill jag inte råka ut för en gång till (det gör för jävla ont att försöka få ut det !).
Jag har blivit om bedde lämna avföringsprov. Har hittills vägrat.
De har försett mig med ett urinprovsrör som jag skulle trycka ner avföring i. Bara tanken på att fånga upp bajs och sedan försöka trycka ner det i ett minimalt provrör får mig att klökas.