NagelacksBeroende

Trådstartare
någon som har gjort en sådan hemsida och kan hjälpa stackars förvirrade nagelacksberoende?

alltså, jag fattar inte hur man ens lägger upp den :eek:
ska man inte göra den i typ dreamweaver? man kan ju inte göra den på själva .. hemsidan ju?

hjäääääälp.

Sv: .tk

Rätta mig om jag har fel, men .tk är väl rätt och slätt ett domännamn?

Ladda upp får du göra någon helt annanstans - på gratis hemsideutrymme från internetleverantören (de flesta erbjudet det tror jag), ställen som erbjuder gratis utrymme mot reklam eller webbhotell.

Och jo, hemsidan är det nog bäst om du gör i ett program som t.ex. Dreamweaver eller FrontPage. Det går att koda själv också i t.ex. Anteckningar om man inte har något program. Men det kan ju ta lite tid att lära sig.

Visst finns det sidor där man kan göra hemsidan direkt på plats. Men hemsidor blir nästan aldrig bra om man gör de på sådana sidor och desstuom brukar det vara enormt mycket reklam. Så undvik sådant! Det är i alla fall mitt tips.

EDIT: Vi skrev visst samtidigt.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 954
Senast: Cattis_E
·
Fritid Finns det bukefalister som kan Visby? Ja. kommer ha en dag i Visby (ja, den där kryssningen ja) nästa vecka tillsammans med min mamma...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 763
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar