Tjuvridande flickor togs på bar gärning

Sv: Tjuvridande flickor togs på bar gärning

Jag hade reagerat likadant! Minst! Tur att min häst ännu är så ouppfostrad att hon inte står det minsta still när man sitter upp. Och när jag tänker efter skulle hon bli jäkligt sur så den j*veln som skulle försöka tjuvrida henne skulle åka av snabbt som attan - om de nu skulle lyckas med bragden att sitta upp på henne.

Jag hade spöat upp ung**arna speciellt eftarsom de är lika gamla som mig. Hade en fd medryttare som var på g att rida fast hon inte fick. Men hon smet så fint undan till sin kompis när jag visade mig så kunde inte he mig på henne. Kände bara stämningen i luften.:mad:

Tönten Carolina Gynning har ju uppmuntrat folk att tjuvrida hästar. Hon beskrev det som ett härligt sommarnöje.

Var det någon som kom på vilka det var och var denna filmen spelades in?
Och hur det gick med den livlösa pojken på marken?
Det var ju ett tag sedan som detta hände och filmen cirkulerade för identifikation.

Ja, jag kommer ihåg filmen från någon tråd här på buke förut, har för mig att hästen var en tvååring. :( Undrar hur det gick med den historian, det var anmält om jag inte minns helt fel. Det borde inte vara så svårt att få tag i ivf killen i keps, honom är ju bilderna väldigt tydliga av.

*kl*

jag känner ägaren till betet som har de flesta av sina hästar där. Den ena de red på var en relativt nybetäckt häst och den andra var en häst som veterinärbeikitgades för 2 veckor sedan me inte gick igenom just då som skulle beiktigas om efter lite vila!

De idioterna som red hade egna träns med sig!!!

Det hände förra året om jag inte missminner mig, och om jag inte tolkat saken fel så har detta fått reprislaser för flera inblandade i händelsen.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 124
Senast: QueenLilith
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 981
Senast: manda
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 997
Senast: zarmino
·
Hästhantering Hej! Jag har en medryttarhäst som jag haft nu i 2 år. Han är en rätt kraftig connemara, 10 år och importerad från Irland. Jag tror att...
Svar
15
· Visningar
3 055
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama