Tjungske (e. Cartago Z)

Iddefixen

Trådstartare
Är det någon som vet något om ovanstånde hingst? Finns i Holland om jag inte har fel info.
Har någon sett avkommor efter honom?

Sv: Tjungske (e. Cartago Z)

Tack :bow::bow::bow:

Har någon erfarenhet av hur hans avkommor blir i psyket och hur hoppförmågan blir?

Sv: Tjungske (e. Cartago Z)

Hans ägare svarad mig så här när jag frågade.
Han ger ädla,högställa och långbenta avkommer som kräver att stoet har lite benstomme.Dom äldsta blir nu 4år och dom verka alla vara mycket ridbara,dom kan skicka TAI och jan finns även på FAI som har mycket god kvalitet,han har hög (vet inte vad man kallar det så jag uppfinner ett eget ord) dräktighetsprocent och man ska ringa innan 9.30 så dom hinner arrangera transporten.
Hoppas det var till någon hjälp

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 148
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
533
Senast: Nikan
·
  • Artikel Artikel
Hej! Jag söker information om ett gäng hästar som befann sig i Västra Götaland före 2014. Om det finns någon som har relevant...
Svar
0
· Visningar
1 154
Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
2 702
Senast: Karro-Lina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka