Tjockisbilder på Mira

Yrja

Trådstartare
För er som ville se.. :cool:

Kråmar på golvet för att matte precis kommit hem från jobbet...
http://i74.photobucket.com/albums/i270/tintilar/Katterna/Mira1.jpg?t=1166619224

M2.jpg

Feting, feting.. Dålig bild, mörkt när jag fotade (med mobil)..
M5.jpg

Ja, ibland undrar jag också vad hon har för skada.. :D Myser med matte i sängen innan jobbet..
M4.jpg

Hon är dock ganska söt för det mesta.. här har hon precis mördat bocken. Nu ser skägget avlitet och tilltöcknat.. stackars bocken.
M3.jpg

Vad tror ni? Kommer ungarna idag tro??.. :bump:

Sv: Tjockisbilder på Mira

Så rar hon är!
Hon ser precis ut som Vera, en bekants katt!
Julbocken står inte säker hos mig heller :angel:
Håller tummarna för att ungarna tittar ut snart! (Kanske till jul, små jesusbarn :p )

Sv: Tjockisbilder på Mira

haha.. nä hos oss går ingen säker.. Idag kom hon på att man kan riva ner glittret i granen också.. Spännande. Men hon passade på att slå ner bocken igen också.. så att han inte skulle glömma att hon är störst. :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 972
Senast: Zpunk
·
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 518
Senast: MJLee
·
Hemmet Ja.. Jag vet inte var jag ska börja.. Förra året i december blev det, efter tre års bönande och tjat, klart med att min hyresvärd...
Svar
7
· Visningar
1 886
Senast: Sonic76
·
Övr. Katt I måndags fick min förra älskade katt Isak somna in. :cry: Han var mitt första "riktiga" husdjur, vi köpte honom från en...
Svar
8
· Visningar
1 223
Senast: Yossarian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt