Tjockis? :-)

Maira

Trådstartare
Jag startade en tråd en bit in i augusti eftersom jag var bekymrad över min hästs hull.

Så här såg han ut då:

HPIM2935.jpg

Sedan dess har han fått MYCKET mat samt börjat ridas ordentligt igen efter sin skada. Så här ser han ut idag:

DSC00041.jpg

Dålig bild jag vet, men det är sååå skönt att han börjar rätta sig till igen! :bump:

Sv: Tjockis? :-)

Inte mager kanske, men för tunn för att bygga muskler. Därav muskelfattig?

TS ja han har blivit rundare, mer muskler (överlinje) ändå så blir det ännu bättre :)

Inte mager kanske, men för tunn för att bygga muskler. Därav muskelfattig?

TS ja han har blivit rundare, mer muskler (överlinje) ändå så blir det ännu bättre :)

Japp! Vi jobbar på musklerna... :D Han har varit skadad i sommar.

han har ju blivit rundare över korset och lite på ryggen :) men är ju svårt att bygga muskler om de är skadade ;) Men det går åt rätt håll iaf :D

Liknande trådar

Hästvård Någon som har en idé om vad som kan vara bekymret med min häst? Hon kliar bort sin långa vackra man från ca halva manen och bakåt. Jag...
Svar
8
· Visningar
883
Senast: skogaliten
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 380
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 222
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 362
Senast: Ridinglady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar