M

_mirac_

Hej , min ponny har väldigt tjock (Har shettis i sej) man och den är väldigt svår att rycka så det blir knoppman,.. ja vet lixom inte hur man ska göra, ardennerfläta, den går upp direkt för han har väldigt kort man ändå....vad ska jag göra? :confused:

Sv: Tjock man

min har kort tjock man som ligger lite på båda sidorn, omöjlig ar rycka. Jag lägger en knopp på varje sida, blir jättesnyggt!

Sv: Tjock man

Ryck den tunn. Klippte min häst långa och otrligt tjocka man, men det var ingen hit då den ställde sig rakt upp. och igår fick jag nog, och tog saxen och stubbade den :angel:
Ska vänta tills den blir längre och rycka den tunn, sen kan man jämna till det med saxen i topparna.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 332
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 082
Senast: Roheryn
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
965

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka