dimmansstuteri
Trådstartare
För att inte hacka sönder tråden "Nu får det räcka!" mer än vad som redan skett lägger jag in in ny tråd om denna "problematik". Jag tycker också att många trådar blir "söndertjattrade". Jag avstår i allafall att svara på inlägg i sådana trådar, då tråden ofta väldigt snart är långt ifrån ursprungsfrågan.
Ofta är det samma "gäng" som lägger in en massa "tjatter", och trådarna tenderar bli väldigt långa på grund av detta.
Snälla, jag ber er alla därför mycket vänligt att någorlunda försöka hålla er till ursprungsfrågan i trådarna, och hålla synnerligen privata diskussioner utanför trådarna. Jag och säkert många andra användare på Bukefalos är inte särskilt intresserade av detta "tjatter".
Tar mig också fråheten att klistra in Lena H's inlägg från tråden "Nu får det räcka!", som jag fullständigt håller med om:
Tackar Lena H för de raderna.
Hlsn Helena
Ofta är det samma "gäng" som lägger in en massa "tjatter", och trådarna tenderar bli väldigt långa på grund av detta.
Snälla, jag ber er alla därför mycket vänligt att någorlunda försöka hålla er till ursprungsfrågan i trådarna, och hålla synnerligen privata diskussioner utanför trådarna. Jag och säkert många andra användare på Bukefalos är inte särskilt intresserade av detta "tjatter".
Tar mig också fråheten att klistra in Lena H's inlägg från tråden "Nu får det räcka!", som jag fullständigt håller med om:
Tjattra och spåra ur kan väl alla göra men från det till att göra upp planer för hur och när man ska ses är väl att gå lite långt?
Att många här har vänner som man kanske blir lite informell med är inget konstigt men det är tröttsamt när det är så många trådar som blir "invaderade" som det har varit på sistone.
Då måste jag faktiskt säga att jag har mer överseende med de trådar som uttryckligen är till för några få - de kan jag ju verkligen välja att inte läsa, när en helt vanlig, seriös eller oseriös tråd blir nedlusad med privat tjatter kan jag ju inte bara välja bort att läsa, det finns ju förhppningsvis någon som håller sig till ursprungsämnet.
Och är man inte inloggad samtidigt och därigenom inte kan använda chatten så kan man använda PM istället för att samla inlägg.
Tackar Lena H för de raderna.
Hlsn Helena