Tjärplåster

D

diny

Någon som använder/använt det?

Har fått tipset att det skulle vara överlägset att lägga på sår nu när vi har massor av flugor. Använder nu plåsterspray som funkar hyffsat men nog lyckats flugorna ändå ibland komma igenom ändå.

Sv: Tjärplåster

Har använt tjärplåster ( spray) nu i sommar då pållen slet upp näsvingen ,detta fungerade super

Sv: Tjärplåster

Jag köpte mitt på Granngården. Kommer inte ihåg vad det kostade men har för mig att det kostade en slant men räckte länge.

Använde det mkt och inga flugor (eller nyfikna hagkompisar :angel:) tyckte det var gott

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 609
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 256
Senast: skiesabove
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 406
Senast: Stergo
·
Hästvård Mitt fullblod har rivit upp ett stort sår på sidan av bålen, men inte så stort att det behöver sys. Allt man kan läsa om modern sårvård...
Svar
17
· Visningar
1 136
Senast: inaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rallylydnad
  • Uppdateringstråd 31
  • Ägare av hund offentligt?