Tjäna extra pengar?

Blå

Trådstartare
Vad är era bästa tips för att tjäna extra pengar?

Vill gå ner i tid på jobbet men skulle då behöva få in lite mer pengar. Har redan sålt de flesta onödiga prylar jag inte använder. Gäststuga på tomten har jag tyvärr inte annars har jag hört att man tjänar bra på det?
 
Vad är era bästa tips för att tjäna extra pengar?

Vill gå ner i tid på jobbet men skulle då behöva få in lite mer pengar. Har redan sålt de flesta onödiga prylar jag inte använder. Gäststuga på tomten har jag tyvärr inte annars har jag hört att man tjänar bra på det?


- Hyr ut ett rum i lägenheten/huset till en student eller annan bostadssökande?
- Husdjursvakt? Hund/katt/gnagare/fågel...
- Extrajobba hemifrån? Mycket IT, men det finns annat också. Sök på distansjobb / flexjobb.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har blivit singel efter att sambon gjorde slut med mig idag. Det hela suger såklart och är otroligt sorgligt. Jag är ledsen, arg...
2
Svar
29
· Visningar
4 186
Senast: Fazeem
·
Skola & Jobb Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Svar
9
· Visningar
738
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 724
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 186
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Hur är processen
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp