R
Rosberg
Vad betyder det när man säger att en häst är tittig?
Tacksam för svar!
Tacksam för svar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad betyder det när man säger att en häst är tittig?
Tacksam för svar!
En tittig häst är otrygg och saknar ledare, så hästen reagerar normalt och problemet sitter i sadeln.
Du är allt bedrövligt snabb att rätta mej jämt, Biggan. Jag gav ett generellt svar . Och är hästen bara tittig ibland så är den väl extra otrygg då??Du är så bedrövligt snabb på att dra slutsatser jämt. Allt är inte svart och vitt här i livet.
Vad beror det på när hästen bara är tittig ibland med samma ryttare i sadeln?
(det kan vara en orsak, men det finna också andra tänkbara orsaker i sammanhanget tycker jag)
Du är så bedrövligt snabb på att dra slutsatser jämt. Allt är inte svart och vitt här i livet.
(det kan vara en orsak, men det finna också andra tänkbara orsaker i sammanhanget tycker jag)
Tävlingsnervös ryttare -otrygg häst.Jag vet en häst som är kanon att rida itill vardags.
Men tittig på tävlingar!
En tittig häst är otrygg och saknar ledare, så hästen reagerar normalt och problemet sitter i sadeln.
jag skulle nog vilja säga att tittig är att hästen beter sig fånigt av någon anledning...kanske för att få uppmärksamhet^^
Du är så bedrövligt snabb på att dra slutsatser jämt. Allt är inte svart och vitt här i livet.