L
Lithonit
Kanske helt fel ställe att fråga ... Igår var jag på operation för att göra sån sterilisering där de går in via slidan-livmodern osv.
Tyvärr gick något snett, det skulle ta tio minuter, efter en timme avbryter man och säger att de måste söva mig för att avsluta .... det avstod jag ifrån (vid det laget var jag ganska rädd och ledsen). Där och då skyllde man på icke fungerande OP utrustning (vilket lät rimligt eftersom de hade problem med utrustningen) men efteråt sa de att det berodde på min livmoderhals ... Jag såg när jag flyttades från OP bordet att jag blött mycket, vilket jag även gjort efteråt - och har haft ont- saker som INTE ska hända ens när OP fullbordas ....
Hur som helst jävligt obehagligt och jag tänker inte testa igen.
Men jag behöver sterilisera mig.
jag på att göra det på "gammeldags viset"- med titthål...
Efter det som hänt ovan vill jag samla på mig så mycket kunskap jag bara kan ..
Är det någon här som steriliserat sig med den metoden?
Hur upplevde ni själva ingreppet och så? hur mådde ni efteråt?
Tyvärr gick något snett, det skulle ta tio minuter, efter en timme avbryter man och säger att de måste söva mig för att avsluta .... det avstod jag ifrån (vid det laget var jag ganska rädd och ledsen). Där och då skyllde man på icke fungerande OP utrustning (vilket lät rimligt eftersom de hade problem med utrustningen) men efteråt sa de att det berodde på min livmoderhals ... Jag såg när jag flyttades från OP bordet att jag blött mycket, vilket jag även gjort efteråt - och har haft ont- saker som INTE ska hända ens när OP fullbordas ....
Hur som helst jävligt obehagligt och jag tänker inte testa igen.
Men jag behöver sterilisera mig.
jag på att göra det på "gammeldags viset"- med titthål...
Efter det som hänt ovan vill jag samla på mig så mycket kunskap jag bara kan ..
Är det någon här som steriliserat sig med den metoden?
Hur upplevde ni själva ingreppet och så? hur mådde ni efteråt?