Inte helt fel det heller! Äter gärna "frukost till middag"Vi hade motsatsen till det idag, tomma skåp och ingen tid. Så vi åt havregrynsgröt med linfrön och kardemumma. Till det aprikoskräm, havremjölk och äggmackor på hårdbröd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte helt fel det heller! Äter gärna "frukost till middag"Vi hade motsatsen till det idag, tomma skåp och ingen tid. Så vi åt havregrynsgröt med linfrön och kardemumma. Till det aprikoskräm, havremjölk och äggmackor på hårdbröd.
Just jäklar ja, det skulle ju jag göra någon dag! Hmm, undrar när jag kan lura iväg maken (som inte gillar gnocchi) nästa gång och köra solo-middag...Ikväll gjorde jag middag inspirerad av gnocchi alla sorentina. Men hade också i lite av någon spans eller italiensk salami i tunna skivor. Supergott!
Sambon tycker inte heller om gnocchi. Så jag passade på nu när han är borta.Just jäklar ja, det skulle ju jag göra någon dag! Hmm, undrar när jag kan lura iväg maken (som inte gillar gnocchi) nästa gång och köra solo-middag...
Mycket såsJag tror att jag har tagit fram kålpudding. Den är ganska smaklös. Någon som kan föreslå hur jag piffa upp den lite?
Mycket sås
Synd, men det duger!Har ingen sås hemma och ingenting att göra sås på Det enda jag har är rårörda lingon som jag hoppas räcker.
Picklad gurka då?Har ingen sås hemma och ingenting att göra sås på Det enda jag har är rårörda lingon som jag hoppas räcker.
Picklad gurka då?