Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken tid ska vi komma sa du?Idag blir det att passa på i högsommarvärmen!
Mixed grill med skivad lammstek i vitlök, timjan och rosmarin, kyckling, räkspett med aioli och @athena_arabians göttiga rödvinssås (lite mer reducerad idag), steak fries, färskpotatissallad och en grönsallad.
Till förrätt en Toast Skagen.
Idag blir det att passa på i högsommarvärmen!
Mixed grill med skivad lammstek i vitlök, timjan och rosmarin, kyckling, räkspett med aioli och @athena_arabians göttiga rödvinssås (lite mer reducerad idag), steak fries, färskpotatissallad och en grönsallad.
Till förrätt en Toast Skagen.
@athena_arabians vad är bollen för något? Googlade men förstod ändå inte.
Vilken kul, aldrig sett. Ska sparas, kan bli en bra present till nånDet är balsamvinäger som de blandat med agar-agar och format till en boll. Den är rejält fast i konsistensen och ska rivas eller hyvlas tunt över maten. Den är är det (min lokala deli i byhåla ): https://www.cantinadelre.se/collections/frontpage/products/aceto-balsamico-sfera
Den där keso-smoothien får du gärna lämna recept påJag köpte surdegsbullar med sesamfrön i helgen, ett litet hjul brieost som jag stekte helt i olivolja (ska ju bara få lite färg och smälta inuti). Fikonmarmelad till.
Jag har också börjat göra fruktsallad, skär allt i små bitar och äter med turkisk yoghurt och honung, några droppar citron på yoghurten.
Jag har sett en del recept med fruktsmoothie med keso som bas som får stå i frysen 1 h som tydligen ska vara gott, så får se om jag kommer ihåg att skriva upp keso på listan.