Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är väl klart du ska bli!Jag gjorde sushi för att ta med till jobbet som middag (jobbade 14-22). Det är ju svårt att bara göra en portion och jag visste att några kollegor gillar sushi så jag tog med extra. En av kollegorna rörde inte sin matlåda och ville veta hur jag gjort dem så hen kunde göra det med sin partner, godkänt mao!
Helt ärligt är jag lite ego när det gäller sådant här, jag blir verkligen stolt när någon gillar det jag bakar och lagar
Under en period i mitt liv var jag mycket i Fjärran Östern (Tokyo, Bangkok, Manilla) och hade mycket fritid och traktamente. Jag utnyttjade detta till att ta några turist-kurser i matlagning som Sushi, sashimi och annat japanskt, thai,philipino och chinese, Det har jag (och familj och vänner) haft mycket glädje av, Kan varmt rekommenderas till alla som har vägarna förbi.Jag gjorde sushi för att ta med till jobbet som middag (jobbade 14-22). Det är ju svårt att bara göra en portion och jag visste att några kollegor gillar sushi så jag tog med extra. En av kollegorna rörde inte sin matlåda och ville veta hur jag gjort dem så hen kunde göra det med sin partner, godkänt mao!
Helt ärligt är jag lite ego när det gäller sådant här, jag blir verkligen stolt när någon gillar det jag bakar och lagar
Edit: Jag tog lite som snacks nu när jag kom hem också, jag måste hålla mig uppe för att ställa om för imorgon går jag på nattskift (22-06)...