Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det låter jättegott! Men ska du inte ha någon olja i? Jag älskar vitlök i dijonvinägretter, tycker det passar superbra ihop med de andra smakerna. Och svartpeppar såklart.Funderar på att göra en dressing på äppelcidervinäger, citron, dijonsenap och honung + lite flingsalt. Låter det helt galet?
Nej, det låter jättegott! Men ska du inte ha någon olja i? Jag älskar vitlök i dijonvinägretter, tycker det passar superbra ihop med de andra smakerna. Och svartpeppar såklart.
Haha! Ja här ikväll blev jag så sugen på typ amerikansk sandwich. Så jag stekte ihop bröd med tomat, bacon, aioli och mozzarellasmältost. Alltså dagen går väl inte till historien som den mest hälsosamma men åh så sjukt gott det var!Men herregud @Chili
Apropå mat, undrar om inte något av det bästa med att vara vuxen är att ingen kollar snett när man dricker te och mumsar irakiska bröd med typ ett kilo smör och ost i till middag
Försöker långsamgrilla en hel rostbiff och så blir det @inverterad -langos till förrätt. Spännande.