Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Green goddess?För någon tråd sedan var det snack om någon typ magisk grön sås som trendade... vad var det? Jag vet att flera här gjorde den. Recept bitte
För någon tråd sedan var det snack om någon typ magisk grön sås som trendade... vad var det? Jag vet att flera här gjorde den. Recept bitte
Green goddess?
Kan det ha varit California Magic Green Sauce?
Recept pa den grona sasen
Eller Green Godess Sauce?
Recept pa den Grona Gudinnan's sas
Ganska trevlig squash-variant: blandad med blomkål och kikärter, allt vänt i honung/harissa/rapsolja, ugnsbakat en halvtimma och sedan på med fetaost och mynta. Serveras med iskallt vatten, utomhus i skuggan.
Visa bifogad fil 73663
Åh, vilken perfekt sommarmat och passande sommartallrik!
Porslin Churchill "Karin" från Åhléns. Antagligen utgånget ur sortimentet numera. Men ja, jag gillar somrigheten i det!
TACK!
Det var green goddess jag var ute efter, jag vill ha en fräsch sås som passar till det mesta nu i värmen. Den där med jalapeños ser också väldigt god ut @hastflicka
Måste skörda ett vitkålshuvud snart men vet inte vad jag ska göra med det. Övriga inte så förtjusta i just vitkål kanske. Jag gillar kålsallad med ättika men någon kanske sitter på ett perfekt sommarrecept? Inte direkt sugen på kålpudding nu
Jag älskar men ingen annan. Blir det grill i helgen funderar jag på att halvera och grilla. Aldrig testat men många verkar lyriska över det! Har många huvuden på g så coleslaw blir det säkert med.Coleslaw!