Lasagnerullar med keso och spenat - Zeinas KitchenLåter väldigt gott! Köper du färdiga eller gör du själva rullarna själv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lasagnerullar med keso och spenat - Zeinas KitchenLåter väldigt gott! Köper du färdiga eller gör du själva rullarna själv?
I förrgår fick jag en rejäl craving efter sushi, så kl 20 stod jag ute (har ju bara spisplattor ute under köksrenoveringoch kokade ris i 0 gradig mörker, för att kunna göra spicy tuna- maki med tonfisk, majonnäs, sriracha, morot, gurka och vitkål. Så gott!
Visa bifogad fil 66499
Idag ska det bli laxburgare med bl.a fetaostdressing och aji lemon drop hot sauce från Skånsk Chili !
Tack! Det ska provas
Nöden har ingen lag när man får sushisug !Jag är imponerad, det är vad jag kallar gerillamatlagning!
Kvällens burgare, stekta i uteköket;
Pankopanerad laxburgare smaksatt med dill, salt, citron, vitpeppar. Serverad på rostade frasiga potato buns, med babyspenat och picklad rödlök, och med en het fetaostdressing gjord på grekisk yoghurt, fetaost, rödlök, citron och Aji Lemon Drops medium hot från Skånsk Chili.
SÅ GÖTT!
Visa bifogad fil 66511
Ser verkligen jättegott ut, och porslinet är jättesnyggt !!Visa bifogad fil 66520
Jag är mätt och extremt belåten
Det var invigning för nyinförskaffat porslin också, mattallriken är Teresia och saladjären med räkor Helga. Det stora fatet är Skåne som är arvegods. Alla tre är Rörstrand.
Ser verkligen jättegott ut, och porslinet är jättesnyggt !!
Jag älskar blåvitt matporslin! Det är så snyggt med koboltblått!Visa bifogad fil 66520
Det var invigning för nyinförskaffat porslin också, mattallriken är Teresia och saladjären med räkor Helga. Det stora fatet är Skåne som är arvegods. Alla tre är Rörstrand.
Visa bifogad fil 66520