Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Färskpasta med ärtpesto och laxfilé. Fräscht och gott! Jag har på senare dar insett att ärtor nog är en av mina favoritgrönsaker ändå.
Igår firade vi födelsedag med stekt kycklingbröstfilé, krämig potatisgratäng, beasås, majs och ärter. Just kombon potatisgratäng, bea och majs med valfritt tillbehör är bland det godaste jag vet. Efterrätt: prinsessbakelse. Helgens tapasrestaurang var också en del av firandet.
Idag är jag lite sugen på att göra nån slags shakshuka, blev sugen efter @hastflicka 's recept Har aldrig gjort eller ätit nåt sånt men velat testa!
Ja jag tänkte nog ha lite ris till, och göra en vegetarisk variant. Får se hur detta går!Jag haller mig aldrig till recept langre for Shakshuka men det ar himla smidigt och gott!
I forra veckan gjorde jag en Mexican variant av Shakshuka ... den storsta skillnaden var Mexicansk kryddning och om jag hade atit ris hade jag gjort en sats Mexican rice i en annan stekpanna och lagt over sjalva kottfarsblandningen over riset innan jag hade i agg och satte in den i ugnen.
Låter väldigt gott! Köper du färdiga eller gör du själva rullarna själv?I dag blir det lasagnerullar med keso och spenat.