Tittar in i ditt kök, del 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vinkar från 60%-manushålet. Första deadline (skicka till handledare) i natt. Slutlig deadline (skicka till opponent) på onsdag. Ryggen värker, ögonen värker, själen värker. Jag försöker alltså åstadkomma 3 månaders arbete på tre veckor, ungefär. Partner lagar omelett med ost och tomat i stora mängder, sen ska jag ner i saltgruvan igen....
Väl ute på andra sidan gäller det att ladda om mot 1) docent, 2) professor. Mycket vilsamt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
191
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 250
Senast: Soapbubble
·
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med... 53 54 55
Svar
1 098
· Visningar
52 698
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder... 2
Svar
37
· Visningar
1 895
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI