Ska försöka komma ihåg det när jag sitter här och försmäktar
Jag tar tillbaka allt, idag är det hetare och imorgon ska det bli 35 grader!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska försöka komma ihåg det när jag sitter här och försmäktar
Dit vill jag också! Var det så fantastiskt som det påstås?Lilla Napoli!
Det var det nog! Dessutom billigt!Dit vill jag också! Var det så fantastiskt som det påstås?
Det är verkligen helt fruktansvärt. Hoppas mycket på helgens regn!Jag tar tillbaka allt, idag är det hetare och imorgon ska det bli 35 grader!
Jag kan offra mig som sällskap!Dit vill jag också! Var det så fantastiskt som det påstås?
Perfekt!Jag kan offra mig som sällskap!
Det ska naturligtvis stå Svansson, @Killaloe . Autocorrect är så fyrkantigt!Det gick väldigt raskt att laga. Orkar du inte tycker jag att du kan sätta dig och Svensson i bilen och pallra er hit
Jag läste "Var det lika fantastiskt som pastasås" och tänkte att du måste ha ett mycket speciellt förhållande till pastasås... All sorts pastasås!Dit vill jag också! Var det så fantastiskt som det påstås?
Måste fråga, eftersom jag såg bilden på Instagram: Var det små mini-prinsesstårtor jag skymtade på efterrättsbilden? Jag blev i alla fall brutalt sugen på prinsesstårta när jag såg den.Middag på Pinchos idag med en vän - trevligt och middagen är ju precis det en kan förvänta sig. Bäst var chokladfondanten med kolasås men även fishtacon och fish and chips med sötpotatispommes var himla bra!
Det stämmer bra! Verkligen mini för dom var mindre än vanliga prinsessbakelserMåste fråga, eftersom jag såg bilden på Instagram: Var det små mini-prinsesstårtor jag skymtade på efterrättsbilden? Jag blev i alla fall brutalt sugen på prinsesstårta när jag såg den.