Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt klar värt ett försök, tycker jag! Jag kan följa med om du vill, som ett extra par puppy eyes!Min käre far har varit vän med några av de i familjen som äger det - blir mer och mer sugen på att försöka mygla mig in med "Ni känner mig.. typ?! Ge mig mat tack "
Sounds like a plan!Helt klar värt ett försök, tycker jag! Jag kan följa med om du vill, som ett extra par puppy eyes!
Middag blev nudelsallad, sen rosé och marsipan på balkongen
Jag funderar på en sak som jag gärna resonerar lite med er om.
Jag undrar, upplever ni att ni tänker på mat mycket mer än de flesta andra omkring er?
Och så undrar jag om andra omkring er påpekar att ni tänker väldigt mycket på mat?
Både ja och nej. Min familj är otroligt matintresserad så där är jag ”normal” (nåja ) och många av mina vänner är också intresserade av mat så det är inget konstigt intresse. Men sen har jag då min sambo som inte är särskilt intresserad och som tycker att jag lägger för mycket tid på att planera, laga, tänka på och prata om mat och hans familj/vänner har ungefär samma inställning så där är jag verkligen inte i rätt sällskapJag undrar, upplever ni att ni tänker på mat mycket mer än de flesta andra omkring er?
Och så undrar jag om andra omkring er påpekar att ni tänker väldigt mycket på mat