Garanterat klumpfri
Jag har syltprinciper. De går långt innan klämsylt
Hipster!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Garanterat klumpfri
Jag har syltprinciper. De går långt innan klämsylt
Hipster!
Gammal konjak det går bra / Fred Åkerström.Inspirerad av tråden kokar jag nu marmelad på björnbär och tranbär. De får reducera rätt länge. Funderar på att hälla i en skvätt konjak. Vad tror ni om det? Eller någon annan sprit?
Inspirerad av tråden kokar jag nu marmelad på björnbär och tranbär. De får reducera rätt länge. Funderar på att hälla i en skvätt konjak. Vad tror ni om det? Eller någon annan sprit?
Ja, jag vacklar mellan rom och konjak. Inget av dem är någonsin fel.Rom? Men cognac kan ju aldrig vara fel.
Ja, jag vacklar mellan rom och konjak. Inget av dem är någonsin fel.
Eller dela marmeladen i två och smaksätt med dom olika sorterna @PetruskaProvsmaka dig fram?
Tack för tips, jag gick på @Mineur s linje. Eftersom jag inte var så sötsugen, hällde jag venezuelansk rom i marmeladen och tog mig en rejäl skvätt av partners bättre konjakssort. Inte dumt att smutta på medan man PYSSLAR SÅ HUSMODERLIGT.
Förresten, vad mer än risotto brukar man använda torkad karljohansvamp till? Jag fick en enorm påse av min svärmor, så det vore roligt att testa lite.
Det är fullt upp! Dekorera hela hemmet med parfymerade rosenkronblad, bara det tar sin tid. Inte minst när man har en kattunge i tonåren att hantera.Härligt! Förstår att du har mycket att stå i inför morgondagens festligheter i kärlekens tecken.
Jag tycker att det är rätt lite av det jag äter som gör sig med karljohan, men jag har kanske fel där?I en gryta? Till pasta? Jag smular den glatt över allt möjligt.
Det är fullt upp! Dekorera hela hemmet med parfymerade rosenkronblad, bara det tar sin tid. Inte minst när man har en kattunge i tonåren att hantera.
Jag tycker att det är rätt lite av det jag äter som gör sig med karljohan, men jag har kanske fel där?