athena_arabians
Trådstartare
Men, vad sjutton. Ska jag behöva skapa ett konto på någon suspekt bildsida för att kunna skryta med mina öden och äventyr?
@athena_arabians
Ja!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men, vad sjutton. Ska jag behöva skapa ett konto på någon suspekt bildsida för att kunna skryta med mina öden och äventyr?
@athena_arabians
Har aldrig varit i den ögruppen men det låter jättehärligt!Joniska öarna! Utgick från Nidri på Lefkas och kajkade runt ner till , Lefkada, Zakynthos, Ithaka, Kalamos, litet stopp på fastlandet och så hem till Nidri igen.
@Koltrast hade du lagt upp dem på nåt googleställe? Jag såg dem på jobbet där jag har chrome. På ipad med safari ser jag dem inte.
Jag är ledsen, men jag kan bara inte ha dåligt samvete för att ha orsakat en sådan middag. Det går inte.Ja, jag känner att jag måste tröstäta lite: Räkor, bröd, rödlök, creme fraiche, Kvibille cheddar och rabarbermarmelad. Kanske lite St Agur också, för att lindra traumat @Koltrast utsatt oss för
@mandalaki @Koltrast
Jag är helklassiker och har varit mycket i Hellas, öluffat, seglat och sett alla de klassiska platserna, det borde väl kvalifisera gör medlemskap? Dessutom lagade jag moussaka för två veckor sedan.
I dag blev det sallad med varmrökt lax och citronvinägrett.
Men va? Hur fasen är det möjligt?Jag såg dem på min iphone tidigare i dag! Nu, på min dator med chrome, ser jag dem däremot inte.
(Tjoho, jag fick chansen att skriva ett inlägg i mattråden! Jag älskar den, men lever i ständig matmisär och kan därför ej bidra med något vettigt.)
Tja, antingen ser man bilderna, eller så gör man det inte ...@mandalaki @Koltrast
Jag är helklassiker och har varit mycket i Hellas, öluffat, seglat och sett alla de klassiska platserna, det borde väl kvalifisera gör medlemskap? Dessutom lagade jag moussaka för två veckor sedan.
I dag blev det sallad med varmrökt lax och citronvinägrett.
Lite?? Förintad, är vad jag är.Visst känner vi oss lite förminskade av @Koltrast nu?