Tittar in i ditt kök, del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Koltrast hade du lagt upp dem på nåt googleställe? Jag såg dem på jobbet där jag har chrome. På ipad med safari ser jag dem inte.

Jag såg dem på min iphone tidigare i dag! Nu, på min dator med chrome, ser jag dem däremot inte.

(Tjoho, jag fick chansen att skriva ett inlägg i mattråden! Jag älskar den, men lever i ständig matmisär och kan därför ej bidra med något vettigt.)

Jag såg dem på min iphone tidigare i dag! Nu, på min dator med chrome, ser jag dem däremot inte.

(Tjoho, jag fick chansen att skriva ett inlägg i mattråden! Jag älskar den, men lever i ständig matmisär och kan därför ej bidra med något vettigt.)
Men va? Hur fasen är det möjligt?

(Lever också i matmisär. Just nu sitter jag och äter @tornblomma s proteinglass. Ur kartongen.)

Dagens lunch: Sushi med vegansk sallad (lite risnudlar, goda kryddor och sådant)

Dagens övriga matintag:
1 st ostmacka
1 st snickerskaka
2 tuggor sandwichglass (kunde inte låta den smälta)
Saltade chips

Matmisär.

Är nöjd att jag hann se finbåten innan den försvann!

Middagsmässigt blev det ihopplock av kylskåpet igår; sparris och portabello i ugnen med olivolja och flingsalt, sallad på stora blad från trädgården i Kristianstad, mandolinade rädisor, gurka, körsbärstomater, galiamelon, citrontimjan och balsamico-dijon-vinegrette. Blir samma till lunch idag med tillskottet en majonäsig coleslaw.

Jordgubbar i mat, det är gott! @Petruska Jag övervägde att lägga jordgubbar på sojaburgarna jag gjorde igår men kände mig osäker på hur de skulle funka med den gröna chilisåsen. Burgarna blev goda ändå (med stekt rödlök och hemgjord curry"majonnäs") och jordgubbarna åt jag som förrätt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka