Ätit chili squid på wagamama som liten aptitretare.
Nu vill ingen ha mat. Jag är i affekt eftersom jag hade planerat kikärtsbiffar med svartkål.
Ha! Jag vann! Hungern slog till så nu ska jag fixa biffarna med svartkål och hummus!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ätit chili squid på wagamama som liten aptitretare.
Nu vill ingen ha mat. Jag är i affekt eftersom jag hade planerat kikärtsbiffar med svartkål.
Mycket kämpigt att bryta upp från det franska temat, om ni frågar mig. Hemkommen har jag idag inte fått en enda brioche, inte en enda croissant och inget vin.
Kålen är uppskjuten tills jag är lite mer utsövd. Kåltemat kommer dock att vara till viss hjälp nu när jag har så många croissanter att banta bort.
Tack för din förståelse.Jag lider med dig!
Det är mycket viktigt att våfflorna är söta, kalla och sladdriga. Så gör dem en stund innan du ska äta dem om du vill uppleva norsk matkultur.Andra kvällen i Norge. Jag har helt undvikit brunost, pinnefisk och annat konstigt. På frukostbuffén imorse fanns det DIY-våfflor - med gjutjärnsform och allt! Mycket exotiskt. Samt ägghalvor med majonnäs och räkor - också lite ovanligt på en ordinär hotellfrukost. Lunch blev pasta i studentcafeterian. Inget att skriva hem om, men inte fruktansvärt dåligt heller. Det är fascinerande att en ordinär kexchoklad kostar 30 spänn!
Tack för din förståelse.
Det är mycket viktigt att våfflorna är söta, kalla och sladdriga. Så gör dem en stund innan du ska äta dem om du vill uppleva norsk matkultur.
Jag tycker på allvar att det borde vara en mänsklig rättighet att få briocher, croissanter och vin/champagne i sin diet på mycket regelbunden basis.
Lägg till päronbågar så skriver jag under
Eeeh... Ingetdera. De är som chokladbiskvier, fast själva smörkrämen har päronsmak istället för choklad. Smakar som päronglass blandat med smör på mandelbotten och doppat i mörk choklad. Dregel dregel.Är det päron i päronbågar eller mest bara mandelmassa?
Det låter OTROLIGT äckligt!Eeeh... Ingetdera. De är som chokladbiskvier, fast själva smörkrämen har päronsmak istället för choklad. Smakar som päronglass blandat med smör på mandelbotten och doppat i mörk choklad. Dregel dregel.