Titlar som biter sig fast

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare pollex
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 28
  • Visningar Visningar 1 991

pollex

Trådstartare
Jag har upptäckt att jag har några boktitlar som envist biter sig fast i mitt huvud och sedan poppar upp då och då. Jag antar att det är en stor komplimang till den som kommit på titlarna :D

Bara för att jag skulle lista dem nu känns det som att jag tillfälligt glömt bort några, men på rak arm kommer jag på:

Fem gånger mer kärlek

Jag vill ju bara se bra ut naken

Har ni några titlar som poppar upp på det sättet? Obs, jag har inte läst böckerna! :p

Jag har upptäckt att jag har några boktitlar som envist biter sig fast i mitt huvud och sedan poppar upp då och då. Jag antar att det är en stor komplimang till den som kommit på titlarna :D

Bara för att jag skulle lista dem nu känns det som att jag tillfälligt glömt bort några, men på rak arm kommer jag på:

Fem gånger mer kärlek

Har ni några titlar som poppar upp på det sättet? Obs, jag har inte läst böckerna! :p
"Mobbade barn med automatvapen" måste vara en av de mest genialiska bandnamn någonsin även om jag inte gillar musiken.

Varats olidliga lätthet.

Även på engelska: The unbearable lightness of being.

Ja! Och Nu vill jag sjunga dig milda sånger (den har jag faktiskt läst, till skillnad från de övriga jag nämnt. Det var bortkastat, jag borde ha nöjt mig med att läsa titeln :p)

Fem gånger mer kärlek

Jag måste nog nämna också att Jag vill ju bara... har fastnat för att titeln provocerar mig något enormt :meh:

Den äkta kvinnan av Alexander Ahndoril (en av Lars Kepler).
Finns det äkta kvinnor måste det också finnas oäkta, och vad det är är jag nyfiken på.

Liknande trådar

Övr. Katt Denna artikel publicerades för en tid sedan i Sveraks medlemstidning "Våra katter" Jag tycker den är så klockren och träffande...
Svar
8
· Visningar
1 628
Senast: Tviggy1081
·
B
Träning Jag har under många år iaktagit olika sätt att hantera hästar på. Jag har haft turen att träffa många duktiga människor som lärt mig... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 139

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • En tråd om bäddar

Hästrelaterat

Tillbaka