Sv: Tips!

Jag har haft samma problem i höger varv. Har ridit för tränare, men inget har fungerat. Till slut ( 2 år ) gav jag upp och tog ut en Akupunktör. Nu är det som en helt annan häst.. Trodde inte på det från början men jag är villig att erkänna att det kan funka.

Sv: Tips!

ska prova ikväll.;) Misstänker att min egen snedhet gör sitt....mest efter att ha läst en anna tråd här...Hur man stärker hästens galopp.....ska kolla upp hur jag själv på bästa sätt kan korrigera denna snedhet...hur jag ska tänka...

Liknande trådar

Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 860
Senast: Jamtland
·
Hästvård Eftersom jag inte har något att göra och lite tankar att skingra sitter jag här på lördagskvällen och nördar ner mig i min hästs...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 077
Hästvård Har en 6-årig hopphäst som skulle in på vet check i slutet av okt. Strax innan var hon väldigt konstig på en hoppträning. Studsade...
2
Svar
20
· Visningar
3 613
Senast: hastis1234
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok På grund av att min skadade/inflammerade axel börjat göra allt mer ont så gjorde jag ett bryskt avbrott i all styrketräning...
Svar
0
· Visningar
673
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka