skog_maria

Trådstartare
Behöver tips.
Fick tag på ett sto med Super Arnie som pappa. Mammastamen innehåller V.I.P hörde dom kan vara knepiga.
stoet heter sukat
så frågan kan det vara nått att betäcka kanske??

tacksam för åsikter

Sv: tips

Är hon knepig själv? Om inte skulle inte bry mig så mycket om eventuella konstigheter i lynnet hos hästar en bit bak i stammen men ha det i åtanke när du väljer hingst. Den tycker jag gott kan få prova avelsboxen om hon inte har några stora fel och brister. :)

det ända var att hon var lite sur i boxen annars snäll. ja det ska jag tänka på :)
tack för ditt svar

Jag har haft lite att göra med två syskon . Nicky & Miss Najad. Riktigt kapabla,men deras psyken var inte helt enkla. Jag tycker gott du kan avla på märren,men vara väldigt noga vid val av hingst.

Jag har haft lite att göra med två syskon . Nicky & Miss Najad. Riktigt kapabla,men deras psyken var inte helt enkla. Jag tycker gott du kan avla på märren,men vara väldigt noga vid val av hingst.

okej, hur menar du med inte helt enkla då? var dom virriga, tuffa eller ??

Det var ett tag sen så jag minns inte precis. Men dom Najad hade ju lätt för att bli het. Nicky var mera ängslig.

Liknande trådar

Avel Jag ska betäcka mitt SWB sto i slutet av sommaren och undrar lite vad som gäller? Det är första gången jag tar föl så har inte sten koll...
2
Svar
25
· Visningar
2 994
Senast: Freazer
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 652
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 996
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 919

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024
  • Storlek röd Kong?

Hästrelaterat