Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag skall ju köpa mig en begagnad sadel. Storlek och så vet jag vad jag skall ha. Men vad skall man kolla extra noga på? Något speciellt märke man skall akta sig för? Sadeln får kosta mellan 3-5.000kr.Snälla kom med bra tips nu...
Det är nog inte så lätt att få tag på en vettig sadel för den summan. Jag började med ca 5000 när jag letade sadel sist, men fick till slut tag på en bra sadel för 8000:-. Idag skulle jag nog starta på ca 10 000:- för att få en sadel som har tillräcklig kvalitet.
En idé är ju att du lägger det du kan och avbetalar resten. Satsa på en kvalitétsadel med garanti, är mitt tips
Det finns begagnade men det är en djungel...kolla i så fall via någon av westernbutikerna. De flesta brukar ha begagnade sadlar. Om du vänder dig till någon som säljer en sadel privat, försök då få den på prov först så att du ser att den passar innan du betalar.
Jag skrev ett avtal med den som skulle testa sadeln och det var inga tveksamheter då....Lycka till!
Vi fick vår Stübben CS Flatback för 2 500:- när vi köpte den för 1½ år sedan, den var då 7 år gammal, men i väldigt fint skick Så visst kan man få en kvalitetssadel för den summan
Hundträning Jag hade en tranare som lanade ut sin "fardiga" lydnads-hund som kunde ga fot nar jag var jatte gron sa jag fick kanna pa hur det skulle...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.