Tips på vad man hitta på i Stockholm med hund...

iska

Trådstartare
Ska åka till Stockholm på Fredag för att delta på agility SM i helgen. Såg på PM:et att min klass startar inte förens sist både Lördag och Söndag, så det kommer att bli långa dagar, därmed risk för att man är helt urblåst i huvudet när det väl e dags att prestera... Så jag tänkte höra om det är någon som har nått förslag på va med kan hitta på Stockholm gärna med hund...
BTW så ska vi hålla till på polishögskolan.

Sv: Tips på vad man hitta på i Stockholm med hund...

Man kan dra ihop en liten buketräff :p Man kan fika på hundcafé eller i gallerian. Man kan gå runt och titta i naturreservaten eller på stan.

Sv: Tips på vad man hitta på i Stockholm med hund...

Jag gissar att det ska vara ganska lugna aktiviteter eftersom hunden inte bör vara alldeles uttröttad när det är dags för start. Sörentorp ligger lite off, men det är trevligt promenadavstånd till Ulriksdals slottsträdgård som är jättefin. Hundar är välkomna i deras mysiga trädgårdscafé (de var åtminstone det förra året).

En bra blogg som tipsar om vad man kan göra med hund i Stockholm: http://hundisthlm.blogg.se/. Framförallt tipsar den om hundrastgårdar och andra områden där hunden får vara lös, samt fik och restauranger där hundar är välkomna.

Liknande trådar

• Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
13 887
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Hej. Vår lilla Chihuahua-kille (6år) började runt jul använda Tropical clean teeth gel för att få bort lite tandsten. På...
Svar
4
· Visningar
3 561
Senast: Sol
·
Relationer Eller drake och enhörning kanske... Har anonymt nick men tänker inte himla om vem jag är och jag tror många räknar ut det, åtminstone de...
15 16 17
Svar
320
· Visningar
26 418
Övr. Hund Helgen 10-11/8 hade bergslagens vallhundsklubb Ik2-tävlingar utanför Örebro. En klurig bana, ganska svåra (men roliga!) får och rejält...
Svar
4
· Visningar
1 182
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama