Tips på upplevelser!

Jag röstar också på Sala silvergruva! Där kan man övernatta i en svit, helt ensamma med bara en walkie-talkie till gruvvaktaren som befinner sig ovan jord och kommer ner med frukost på morgonen :D
Jag har spanat på det tidigare! Ska lägga det på.minnet! :D

Det här med resor tycker jag är svårt då andra ska vara med och köpa present till honom, köper vi en resa känns det som att dom betalar min semester typ.. vet att några andra gjorde så och då gnälldes det lite. Jag är så tacksam för era tips, ni är bäst! :D

Med tanke på att det har varit Rally Sweden i helgen! :)
En dag på riktig rallytävling?
Det finns sprintar som är vanliga tävlingar, men som föraren inte behöver en "riktig" kartläsare till. Då kan man lösa en VIP-licens för någon hundralapp.
Tror man kan få åka med många riktigt bra team om man sponsrar med ett par tusenlappat! Och jag har inte träffat en karl som inte varit hänförd efter att ha varit med "på riktigt".
Kul saker ni gör och verkar göra regelbundet btw! :D
Det lät kul! Jag vet att hans bror fick åka med ett proffs på sin svensexa och var sjukt imponerad!

Ja, bara när vi var på gran Canaria så slutade det med att vi cyklade upp för ett jäkla berg... Inte fick jag ligga på stranden många minuter! ;)

Det lät kul! Jag vet att hans bror fick åka med ett proffs på sin svensexa och var sjukt imponerad!

Ja, bara när vi var på gran Canaria så slutade det med att vi cyklade upp för ett jäkla berg... Inte fick jag ligga på stranden många minuter! ;)
Hahaha, ja där är det ju backigt! Och när man kommer upp är det svinkallt!
Du får uppdatera när ni har varit iväg så vi får lite inspiration! :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka