Tips på snygga dressyrstövlar!

Sv: Tips på snygga dressyrstövlar!

Min favorit är Cavallo, den med xtra hög båge på utstidan - kommer tyvärr inte ihåg vad modellen heter för ögonblicket.

tänkte precis säga det.. cavallo piaffe
piaffe_full.jpg

petries dressyrstövlar är skitsnygga!
Högblanka, riktigt hög utsida med litet guld "P" på.
Hade jag vart dressyrtant hade jag lugnt köpt ett par sådana!

Petrie Anky, de är bättre än Cavallo Piaffe då Petrie Anky är gjorda av Oxskinn (?) och de sjunker inte ihop alls på samma sätt som Cavallo stövlarna gör, samt att Petrie Anky är billigare än Cavallo Piaffe.
ANKY.jpg
:love:

Vilka snygga stövlar! :love:

Vilka i Stockholmstrakten är återförsäljare på dessa?

Mirage, tänkte du på dem som jag visade en bild på? Petrie Anky ridstövlarna...

I know! Men det var ju du som svarat här igen så jag tänkte att eftersom jag inte har något bättre för mig så kan jag ju likagärna kommentera lite i den här tråden också! Hihi...

Ack ack ack... inte ska man upprepa sig i olika trådar hela tiden det tror jag inte att administatören samt andra medlemmar skulle gilla :p du är stygg för att vara nästan 3 år äldre än mig (före gå med gott exempel då du är vuxen *retas*)

Cavallo Piaffe :love: Så fina.. Måttade mina i benet och foten, plus dragkedja på insidan, O Lackade, (O extra hårda tror jag)!
Gick igenom alla stövlar på Hästbiten/Hästgallerian.. Till slut blev de dessa! Det var dessa jag vart tipsade i affärn också!

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Har tagit upp ridningen efter måååånga års uppehåll, mina gamla stövlar är fortfarande fina men omoderna och svåra att få på och...
Svar
5
· Visningar
610
Senast: Jfrelin
·
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 197
Senast: sweep
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 729
Senast: Edla
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 045
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka