Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
petries dressyrstövlar är skitsnygga!
Högblanka, riktigt hög utsida med litet guld "P" på.
Hade jag vart dressyrtant hade jag lugnt köpt ett par sådana!
Petrie Anky, de är bättre än Cavallo Piaffe då Petrie Anky är gjorda av Oxskinn (?) och de sjunker inte ihop alls på samma sätt som Cavallo stövlarna gör, samt att Petrie Anky är billigare än Cavallo Piaffe.
I know! Men det var ju du som svarat här igen så jag tänkte att eftersom jag inte har något bättre för mig så kan jag ju likagärna kommentera lite i den här tråden också! Hihi...
Ack ack ack... inte ska man upprepa sig i olika trådar hela tiden det tror jag inte att administatören samt andra medlemmar skulle gilla du är stygg för att vara nästan 3 år äldre än mig (före gå med gott exempel då du är vuxen *retas*)
Cavallo Piaffe Så fina.. Måttade mina i benet och foten, plus dragkedja på insidan, O Lackade, (O extra hårda tror jag)!
Gick igenom alla stövlar på Hästbiten/Hästgallerian.. Till slut blev de dessa! Det var dessa jag vart tipsade i affärn också!
Hästnyheter Sociala medier förmedlar ofta en förskönad bild av ridsportens glans och perfekta ridteknik.
Samtidigt växer en oro för att unga ryttare...
Juridik & Ekonomi Hade jag inte fått möjligheten att vara fodervärd med en väldigt stöttande och seriös uppfödare på nya hunden så hade jag inte vågat...