Tips på prisvärda tömkörningstömmar!

A

amanin

Är ute efter tömkörningstömmar helt i läder då jag är trött på trassliga textiltömmar utan tyngd. Gärna så prisvärda som möjligt. Tipsa på:bump:

Sv: Tips på prisvärda tömkörningstömmar!

Jag köpte ett par 16-meters Globus-tömmar för 669:- och dem är jag jättenöjd med.

Oj, det var ju riktigt billigt! Vart köpte du dem?

OK... Ska kika runt och se om jag kan hitta dem på nätet, annars borde jag kunna be butiken på orten ta hem dem. Hur är läderkvaliten då de är såpass billiga? Mjuka från början, eller stela?

De är rätt stela, men jag har bara använt dem en handfull gånger, samt tvättat dem med lädertvål en gång, och de är redan helt acceptabla i mjukhet. Det är ju inga tärnsjötömmar precis, men jag är nöjd med kvaliteten på läder och sömmar, samt deras användbarhet.

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
989
Senast: Cattis_E
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 279
Senast: LiviaFilippa
·
Mat Jag tänkte investera skatteåterbäringen i en uppgradering av köksverktygen. Mer specifikt så letar jag efter en matberedare och en gryta...
Svar
10
· Visningar
604
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka