R
Raderad medlem 6459
@mandalaki Mm men eller hur. Likaså om jag skulle skickas i väg till en studio för att spela in en skiva till snubben. Alltså seriöst, skulle inte träffa människorna igen sen om jag utsattes för det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spela in en skiva? Det här eskalerar ju@mandalaki Mm men eller hur. Likaså om jag skulle skickas i väg till en studio för att spela in en skiva till snubben. Alltså seriöst, skulle inte träffa människorna igen sen om jag utsattes för det.
Spela in en skiva? Det här eskalerar ju
Man kanske borde spela in en porrvideo på resp möhippa och svensexa och ge till varann. Av kärlek
Det var det jag och Hosey gjorde. Såklart!Man kanske borde spela in en porrvideo på resp möhippa och svensexa och ge till varann. Av kärlek
Ja! För mormor och farmorKan bli riktigt kul på bröllopet när man visar klippen
Hade ni bestämt redan innan att han skulle lägga upp den på youtube sedan?Det var det jag och Hosey gjorde. Såklart!
Ja! För mormor och farmor
Det var det jag och Hosey gjorde. Såklart!
Ahh, bröllopstorget. Denna oändliga källa till förfasande och bestörtningJa, alltså efter att ha läst på Bröllopstorget har jag förstått att det är väldigt populärt att skicka i väg bruden på fotografering i mer eller mindre kläder, foton som sen ska ges till mannen.
Kommentatorspår till den exklusiva specialutgåvan gästerna kan få köpa för ett förmånligt pris som minne av kvällen?Kan kräva HD och riktigt bra ljud. Men det kanske är nåt att tänka på vid bordsplaceringen, att nån vidsynt kan referera.
*hörselslinga används i denna lokal*
Jag ÄLSKAR bröllopstorget . Finns inget bättre än kinaklänningstråden .Ahh, bröllopstorget. Denna oändliga källa till förfasande och bestörtning
Om en skickar iväg bruden till en studio för att spela in en låt - så gör en förhoppningsvis det för att bruden gillar att sjunga och faktiskt vill göra en sådan grej, inte för att det ska vara till snubben. Tänker jag iaf som varit med om just detta på en möhippa (fast hon pratar iofs inte längre med mig, men jag skulle tro att det har helt andra förklaringar )@mandalaki Mm men eller hur. Likaså om jag skulle skickas i väg till en studio för att spela in en skiva till snubben. Alltså seriöst, skulle inte träffa människorna igen sen om jag utsattes för det.
Haha! Vi får väl hoppas det .fast hon pratar iofs inte längre med mig, men jag skulle tro att det har helt andra förklaringar )
Då är det ju helt klart rätt illa Jag förstår faktiskt inte varför en väljer att göra något för/med bruden som inte bruden har ett intresse av? Verkar så jäkla dumtHaha! Vi får väl hoppas det .
I de fallen som jag vet om har tjejen inte haft nåt musikintresse alls utan det är så att säga en "rolig grej" där killen ska få en skiva som hon sjungit ihop.
Skulle någon ha fått för sig att göra något sånt för mig så skulle de inte längre finnas kvar i min vänkrets... Men jag har som dig sett att det sker lite då och då och jag kan inte låta bli att undra hur man tänker som vänner... Jag har även mött möhippegäng där den blivande bruden går och gråter... Där skulle jag känna ett fullständigt misslyckande om jag vore vän...@mandalaki Mm men eller hur. Likaså om jag skulle skickas i väg till en studio för att spela in en skiva till snubben. Alltså seriöst, skulle inte träffa människorna igen sen om jag utsattes för det.