Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blir tokig på min trimmer. Kommer några få meter, sen dör batteriet. Jag har samma batteri till skruvdragaren och då funkar det klockrent.
Så, jag vill ha tips på bra grästrimmer till vanlig villaträdgård på ca 1000 kvm.
Det låter bra! Jag har ju gräsklippare till de stora ytorna, men det finns en hel del kanter där den inte kommer åt. Då borde den räcka åt mig.Vi har en Husqvarna 115, tomt på 1400 kvm. Ett batteri räcker till nästan hela, beroende på hur tjockt gräset är.
Jo, jag har förstått det. Jag fick dessa på långtidslån av min pappa, för att slippa köpa precis allt när jag separerade. Sen dess har jag inte riktigt orkat ta tag i vad jag vill ha i stället. Men det känns som om det är dags nu!Jag gissar att trimmern vill ha ett starkare batteri (mer ampere). Jag har AEGs batterisystem och skruvdragaren funkar utmärkt på 2Ah men vinkelslipen dör direkt, den vill ha minst 5Ah för att ens gå.
Vi har också gräsklippare till ytorna såklart men rabattkanter, runt buskar, träd, längs med staket och längs med husfasaden används den varje gång vi klipper gräset.Det låter bra! Jag har ju gräsklippare till de stora ytorna, men det finns en hel del kanter där den inte kommer åt. Då borde den räcka åt mig.