Tips på gardin

P

prallan

Vi håller på att fräsha upp köket och har haft idér till det mesta men nu tog det stopp och jag behöver lite input med idéer :idea:

Luckorna har en färg som heter "kärlek" en djupröd färg, den vita soffan ska bli dalablå, väggarna är vita och golvet ljust.

Vi hade en ljus gardin, vit med smala gråa och ljusbruna ränder. Jag trodde det skulle passa men den blev jättetråkig :( Den passade innan jag målade väggarna vita. Kanske låter konstigt men sambon höll med :p
Jag tycker egentligen det är snyggast utan, men vi måste kunna dra för undan solen, det blir kokhett på sommaren annars.

Så, vad tycker ni vi ska ha?? :bow:

bild5_zpsb3d1596b.jpg

Sv: Tips på gardin

Nu är jag ingen färgmatchningsexpert, men gardinen "Socker & Salt" från Jotex tycker jag är väldigt söt! Själv har jag beställt hissgardinversionen i grönt, men den finns även i vitt och blått. Tror inte jag får länka till den, så du får nog googla.

Sv: Tips på gardin

Jag röstar för antingen helvita längder i ett skirt tyg eller hissgardiner i vitt alternativt smalrandigt vitt/blått eller vitt/rött (för att binda ihop med köksinredningen och skapa ett sammanhang). Jag gillade inte kastanjgardinen alls.

Liknande trådar

Hemmet Då var det dags att skaffa gardiner och idag får vi hjälp att sätta upp dubbla takskenor i båda rummen. Tanken är att ha en transparent...
2
Svar
21
· Visningar
1 852
Senast: Raderad medlem 19815
·
Hemmet Årets renovering är bestämd, nu är det kökets tur. Och jag har hand om planeringen men behöver lite input känner jag. Kommer bilder på...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 638
Senast: Luff
·
Hemmet Jag försöker få inspiration till vårt turkos/ljusblå kök och har börjat inreda med lite småprylar i en smått retro känsla. Något som...
Svar
7
· Visningar
5 195
Senast: Cydonia
·
Äldre Jag har precis flyttat till större boende, efter att ha bott i diverse små lägenheter med enbart ett till två fönster. Nu har jag en...
Svar
0
· Visningar
670
Senast: Eina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Textilåtervinning
  • Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII

Hund, Katt, Andra Djur