Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fungerar det till en såpass stor fölis? Läste att det bara var lämpligt för de som var två veckor gamla tills dom var avvanda, och han är avvand från mamman nu?Även jag har använt mig av Dodson & Horrell när jag hade en moderlös fölunge som nappades upp.
Hur länge kan han äta det då? Med tanke på att han är 6 månader och på hemsidan förstod jag det som att det bara var fram tills att dom var avvanda? Lät som ett bra foder annars!Jag har tidigare år använt Dodson & Horrells foal creep pellets, till föl som behövt foder med mjölk i.
Ja, han fick det på sidan av även när han senare gick på unghingstlösdrift efter jag särade på honom och hans fostermor. Tror nog han var närmare 10 - 12månader innan jag slutade, kommer inte riktigt ihåg men jag ville ge honom det bästa jag kunde iom den dåliga starten han fick när han blev moderlös vid 10 dagars ålder.Fungerar det till en såpass stor fölis? Läste att det bara var lämpligt för de som var två veckor gamla tills dom var avvanda, och han är avvand från mamman nu?
Hur länge kan han äta det då? Med tanke på att han är 6 månader och på hemsidan förstod jag det som att det bara var fram tills att dom var avvanda? Lät som ett bra foder annars!