Tips på fodrat regntäcke till islandshäst!

Sv: Tips på fodrat regntäcke till islandshäst!

Har också en del från gekås, problemet är bara att en del av dem läcker.
Och faktiskt så är det ingen skillnad i pris, gekås är inte billigare än andra budgetmärken i motsvarande kvalitet. Jag gav 400 för mitt fodrade regntäcke med halvhals på gekås och för det priset hittar man ju täcken lite varstans.
När det började läcke, bara några veckor efter jag köpte det så bytte jag det mot ett Shires för 600, helt klart värt pengarna!

Har man tur får man bra täcken på gekås, men jag skulle inte säga att de är så prisvärda med tanke på att kvaliten är lite som att spela på lotto. :angel:

problemet är att de oftast är förstora i bogen/halsen , eller det jag hade på henne innan var det, men det är ju olika från modell till modell :) men det blev ett thermo master från hööks, får se hur länge det håller måttet, vet inte om kvaliten brukar vara bra på dessa täcken? :)

Säger bara HORSEWARE, har rambo och amigo på min. Hade det på min andra häst oxå och dom är helt olika i kroppen men det passar perfekt i alla fall. Kan inte använda några andra täcken för dom får skav av det. Och på Rambo täckena får man 3 års garanti :D

Liknande trådar

Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 257
Senast: Stergo
·
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
700
Senast: Oknytt
·
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 090
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
687
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka