Tips på dressyrkavaj

millan71

Trådstartare
Jag ska köpa en ny kavaj och jag skulle vilja höra vad ni har för tips på vad man ska köpa, har provat Pikeur Diana. Har ni andra förslag än den? Är rätt lång och har långa armar :D

Sv: Tips på dressyrkavaj

Jag har en Pikeur Epsom. Den är inte riktigt lika lång som Diana - men fortfarande dressyrlång :) Perfekt tycker jag.

Jag har en Pikeur, tror det är en Diana. Den är ju ganska lång så den passar till dressyr. Sitter jättesnyggt :) Fast den har inte så långa armar, men det är nog storleken.

jag vill också veta...jag är typ tjock o kort :D
mitt problem är att dom inte sitter bra i ryggen, vill ha en figursydd som sitter tight åt på ryggen men bara där typ...och som inte är suprtkort i modellen utan lagom lång mot rumpan...

ngn som har tips?

har en victor hugo som sitter hyffsat men vet inte hur man får tag i den modellen längre.

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 311
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Dags att köpa en ny puls- träningsklocka men vet inte riktigt vilken jag ska köpa. 😅 Tänkte att ni kanske har några tips. Jag löptränar...
Svar
9
· Visningar
366
Senast: Shpongle
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
750
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka