Tips på bra vinterridvante!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare PansParis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 655
P

PansParis

Har haft väldigt svårt för att hitta en varmare ridvante att ha i stallet och till ridning. Jag sprang runt som en skollad råtta i alla hästaffärer för att hitta de perfekta vinterridvantarna men antingen var de för tunna eller för tjocka och klumpiga. Hur i ska man kunna hålla tyglarna med ett par tjocka vinter vantar från jackson? Klumpiga som bara den....gissa vad jag hittade de perfekta handskarna?! Bland pappas arbetshandskar :idea: .... Ett par super sköna, smidiga vantar som är skinn skodda på insidan och fingrarna. Är inte så mycket klumpiga än mina finaste sommarvantar. De heter Tegera och man kan köpa den på Granngården (på arbetsvants avdelningen) för 75 Kr... om du ska köpa nya vantar så är detta ett varmt tips som bör kollas upp!

Vilket fynd!!

Trevlig kväll! Mvh Jenny

Sv: Tips på bra vinterridvante!

Jag har sånna. snor sånna från skolan... ;) :angel: fast ja tycker inte de är speciellt varma föredrar mina trefingervantar isf

Liknande trådar

Utrustning Hej! Idag var jag på Hööks och letade nya ridskor, ny ridväst och ny hjälm. Har inte ridit regelbundet på ett tag och nu när jag har... 2
Svar
32
· Visningar
3 959
Senast: Salinero
·
Utrustning Hittills har jag köpt på mig otaliga handskar att ha till att rida med, men jag har aldrig varit riktigt nöjd, alla är för klumpiga. Nu...
Svar
18
· Visningar
1 146
Senast: Novelette
·
M
Utrustning Jag hatar att rida med handskar men efter att ha brottats med lillasysters ponny i 1 timme och med hårda vävribbstyglar så var skavsåren... 2
Svar
21
· Visningar
1 626
Senast: karatefisken
·
Utrustning Jag börjar bli äldre (30 nu) och har totalt hållit med hästar och i stall i drygt 20 år. När jag var yngre var det mycket viktigt för...
Svar
9
· Visningar
3 743
Senast: jennis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• GHS - dagens dressyr.
  • Dressyrsnack nummer 18