tips på bra tranportskydd önskas!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Ztrawberry Zling
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 744
Z

Ztrawberry Zling

..till häst med hovstorlek dasslock :D , nej inte riktigt men stora iaf.
Vad kan ni rekomendera och vad ska man inte köpa?
De hon har nu har hon trampat sönder i nederkant, så att det bör vara mer än enbart tyg där är ju att föredra.
Tips någon?

Sv: tips på bra tranportskydd önskas!

Kan du inte ha boots på henne då och "korta transportskydd"/lindor

alternativt: + hasskydd?

:)

du kan få köpa mina i läder med tjock(!) yllestoppning och läderspännen...dom håller samt är skitstora!

MARK TODD!!! Superbra!!!
Lite hårdare tyg och en liten stadkant nerevid... Bästa jag någonsin haft... 3 år gamla nu och inte en skråma... Du akn dessutom skölja av dom lite lätt på insidan då de har nylonfoder...

Mark Todd :love:
Finns dock även många bra budgetvarianter, som är "Kopior" på dessa.
De säljs på bl.a. Hööks, Börjes och på de allra flesta välsorterade ridsportbutikerna.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
648
Senast: cowgirl81
·
R
Mat Vi behöver skärpa till oss med matlagningen och dra ner på köpmaten. Vi har också en önskan om att äta mer vegetariskt. De här två... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 779
Senast: Roheryn
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 218
R
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
892
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka