Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är 1,5 hästsläp? 1500 kg? Annars gillar jag min Seat Ateca men den drar bara 1,3 . Seat Tarraco?Får plats med 3 barn i bilstol, orkar dra ett 1,5 hästssläp och inte kostar skjortan? Bor i Finland, Volvo är INTE billigt här.
Kanske en skoda superb? Vet dock inte om dom är så billiga..Får plats med 3 barn i bilstol, orkar dra ett 1,5 hästssläp och inte kostar skjortan? Bor i Finland, Volvo är INTE billigt här.
Och jätte rymliga i bak!
Jag har en 4wd Ateca och den får dra 2000 på bromsad släpvagn... Hade tom kunnat köra den på ett vanligt B-körkort. Tog B96 för att ha fler bilar att välja på. Men den är en ekonomisk bil.Vad är 1,5 hästsläp? 1500 kg? Annars gillar jag min Seat Ateca men den drar bara 1,3 . Seat Tarraco?
Jag har en 4wd Ateca och den får dra 2000 på bromsad släpvagn... Hade tom kunnat köra den på ett vanligt B-körkort. Tog B96 för att ha fler bilar att välja på. Men den är en ekonomisk bil.
Syrran har en Skoda Superb och de har tre bilbarnstolar och tycker att det funkar bra. Det finns en hel del begagnat där också, så det finns i olika prisklasser. Deras har gått drygt 40 000 mil nu så det var ganska bra kvalitet trots att den var billig.
Så länge det inte är en Legacy/outback. De är rejält svettiga att knö in bakåtvända bilstolar i.Subaru? Tiguan? Många gillar Skoda (jag är inte en av dem), men även som hästbilar.
Barnen kommer vid tidpunkten att vara nyfödd, 19 månader och 4,5 år. Så antagligen babyskydd och två vakåtvända eller möjligtvis en bakåtvänd och en framåtvänd.Vad är det för bilstolar? Bakåtvända?
Spanade på en Mitsubishi Outlander för några år sedan och upplevde den rymlig men har inte smackat in 3 bakåtvända så jag kan inte lova att det funkar.Barnen kommer vid tidpunkten att vara nyfödd, 19 månader och 4,5 år. Så antagligen babyskydd och två vakåtvända eller möjligtvis en bakåtvänd och en framåtvänd.
Barnen kommer vid tidpunkten att vara nyfödd, 19 månader och 4,5 år. Så antagligen babyskydd och två vakåtvända eller möjligtvis en bakåtvänd och en framåtvänd.
Ford Ranger/raptor uppfyller alla dina krav
Inte om du ska köra bilen som den är , annars är de BE..Kräver väl lite uppgradering från b-kort?
Inte om du ska köra bilen som den är , annars är de BE..
Eftersom ts skriver att bilen ska dra transport på 1500 kg...
Finns det någon bil som får dra 1500 kg transport på B-kort? Jag tänker att dragbilen då måste ned under 2000 kg och då blir den nog på gränsen till värdelös och osäker som dragbil. Eller finns det alternativ som är gångbara?