Tips på belysningsinspiration, tack!

Houdinie

Trådstartare
Jag behöver köpa lampor till hall och vardagsrum/sovrum (jag har en fin taklampa som ska bo i sovrummet eller vardagsrummet, men jag har inte bestämt vilket än).

Jag behöver hjälp med inspiration.
Era egna bilder på belysning, eller/och länkar till sidor med mycket inspiration i form av bilder.

Tack på förhand! :bow:

Sv: Tips på belysningsinspiration, tack!

Ingen!?

Belysning är ju ap-svårt, och jag hoppades på lite hjälp från er...
Vad skolan jag nu taga mig till!?

Tack!

Jag gillar ännu äldre saker... helt sådant som är så gammalt att det ursprungligen inte haft el...

Har nu sneglat lite på länkarna, och det är ju mest bara bilder på diverse lampor...

Vad jag behöver är bilder på möblerade rum med lampor i, så att jag kan få inpiration! Jag behöver se hur olika lampor passar i olika rum och möbleringar etc. Färger, stilar, lamptyper etc...

Liknande trådar

Hemmet 3e tråden relaterad till hemmet och vi har inte ens flyttat in... 😅 men den här är lite generell också. Jo, jag läste nyligen (jag...
Svar
1
· Visningar
471
Senast: Tilly_85
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 650
Senast: Anonymisten
·
Hemmet Och behöver nu lista ut hur jag ska renovera den. :nailbiting: Jag var duktig i slöjd och bild på mellanstadiet men har inte hållit i...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 056
Senast: Ullmerkott
·
Hemmet Hos min mor är hallen lång och smal. Det finns inga fönster till hallen. Mitt i denna långa hall finns det i ordninggjort för att man...
2
Svar
34
· Visningar
1 924
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2