Tips om bra häst-terapeuter?

S

solglimt

hej! Jag har en 21-åring som är ganska stel i bakdelen, ryggen och vänstra bogen.
Vet du någon som du kan tipsa, som utför bland annat massage, stretchning, kiroprakti osv, men som inte rånar hela min plånbok?

mvh Linnea

Sv: Tips om bra häst-terapeuter?

Gå till http://www.alternativformedlingen.com/ där hittade jag min Equiterapeut som tog ca 600 per behandling. Hon använder sig av både massage, akupunktur, laser och stretching. Det finns en kiropraktor som heter Aage Paus (norsk) som är duktig på hästar. Honom kan du säkert hitta på internet.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag behöver nu tips och råd från er som är mer erfarna med bråkiga unghästar. Jag har en valack född juni 21. Han va som föl...
2
Svar
25
· Visningar
4 283
Senast: Lavinia
·
Hästvård Hej alla hästmänniskor! Detta blir min första tråd i forumet, och det handlar om min 17 åriga valack som har börjat falla ur och tappat...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
13 352
Senast: Bobloblaw
·
Hästmänniskan Hej, nu är det så att jag äntligen efter 10 års längtan ska få skaffa en egen häst. Jag är såklart jätteglad och extremt tacksam för att...
Svar
10
· Visningar
2 314
Senast: Beeboppe
·
Ridning Hej! Jag har tränat ett väldigt stort och tungt kallblod i några veckor nu till och från och skulle vilja ha lite tränings tips :). Hon...
Svar
5
· Visningar
1 094
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama