Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
- Kombi
- Lämplig yta i bagaget för 2 mellanstora hundar
- Inte för stor och inte för liten - Ett mellanting helt enkelt!
Kom med tips så kollar jag upp resten själv! Tack.
- Kombi
- Kombi
V50 ska man vara väldigt försiktig med, särskilt om man väljer diesel. Många och kostsamma problem, finns mycket att läsa om man googlar.
V50 ska man vara väldigt försiktig med, särskilt om man väljer diesel. Många och kostsamma problem, finns mycket att läsa om man googlar.
Ts sökte ju kombi, tiguan är en liten suvJag och sambon hade ungefär samma krav (1 hund plus packning) köpte en Tiguan. Den är något större än en golf så den är liten och smidig i stan och behöver man inte sitta i baksätet kan man skjuta fram hela baksätet en bra bit och på så sätt få ett rätt stort bagageutrymme.
Kan du specificera lite vilka problem det handlar om?
Har nämligen en D2 och aldrig haft några problem förutom en drivrem som pajade men större delen av dom kostnaderna täckte Volvo själva av ren goodwill trots att garantin var förbrukad.
Jaha, men då är det inget jag behöver oroa mig förÄr inte helt säker på vad @Lovisaleonora tänkte på men v50 framförallt med 2.0l dieseln har haft problem med att partikelfiltret sätts igen om man mest kör korta sträckor i stan och detta har i några fall lett till att motorerna har skenat. Men så länge bilen har körts längre sträckor ibland(måste komma upp i en viss temp för att kunna köra en regenerering och "rensa" ur partikelfiltret) och service har skötts enl serviceschema så är det inte ett problem
V50 2.0 diesel har helt galna servicekostnader ska även tilläggas.