Aliil
Trådstartare
Min hund har för ett par veckor sen börjat att slicka sig på ena frambenet. Det har nu gott så långt att det har blivit ett litet sår på benet. Pratade med Vet idag och han sa att det bara vara att sätta på en tratt på henne. Problemet e att hon inte rör sig en mm om hon har tratten på sig. Och det kommer inte att funka att ha den på när jag e iväg och jobbar.
Vet sa oxå att jag inte fick täcka området där hon har slickat sig. Mest för om det ev skulle finnas några bakterier där. No bite finkar inte, då min hund inte fattade att det inte var meningen att hon skulle slicka i sig medlet
Jag funderar på om en lössittande bomulls t-tröja skulle funka. Eller om det skulle bli för instängt?
Eller några andra förslag som kan förhindra henne från att ligga och slicka?
Vet sa oxå att jag inte fick täcka området där hon har slickat sig. Mest för om det ev skulle finnas några bakterier där. No bite finkar inte, då min hund inte fattade att det inte var meningen att hon skulle slicka i sig medlet
Jag funderar på om en lössittande bomulls t-tröja skulle funka. Eller om det skulle bli för instängt?
Eller några andra förslag som kan förhindra henne från att ligga och slicka?