Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
mmmm nice.. precis en sådan sak jag skulle kunna göra
Eftersom jag har teflonminne så brukar jag skriva upp restiden på min kritik från tävlingsplatsen..Nästa gång jag skall till samma tävlingsplats så kollar jag på kritiken, så vet jag exakt hur lång tid det tar att köra..
Kom på en sak till som jag alltid har med mej. Skavsårsplåster!!! Får alltid "brännsår" på knäna. Tror inte någon har skrivit det innan. Brukar "preparera" mej innan men ibland "korvar" de sig i första klassen så då får jag byta.
skavsår på knäna? den har jag aldrig hört förut faktiskt kan det vara bra att ha med ett första förband till sig själv oxå och inte bara till hästen, himla lätt att skada sig när man lastar/ lastar ur eller hittar på något annat (som att t ex ta på sig ett par ridbyxor, resulterade i rejält sår på fingret )
Byt sadel om du får skavsår!
Haha jag har lite spesiella förberedelser innan dressyr tävlingar Innan jag åker iväg på morgonen (om tävlingen är relativt nära och inte allt för lång tid tills min start) rider jag hemma och hoppar lite Min häst blir väldigt mjuk och smidig av det Och rider lite kortare på tävlinsplatsen förstås
På en klubbtävling som vi hade stog ett hinder på framridningen, min ponny va lite stel så jag hoppade och galloperade runt (H) Fick över 70 %